Testing! Blogging ON THE GO

Hello Blog Touch Pro!

Saya tension, saya stress buka blogspot kalau guna safari, margin pandai lari, saya tidak pandai set, image perlu download, etc etc. (Atau saya jak ni yang tidak pandai?) 😂

Sehingga saya type di search browser "bagaimana blogging guna ios?" "bagaimana blog guna ipad?"

Banyak persoalan saya, biasalah, orang baru. Hihihi.

So I decided to download this apps, Blog Touch Pro, hanya 4.99 USD kalau single, ini untuk blogspot blogger, tapi kalau kamu mahu beli yang sekali dengan wordpress blogger, boleh purchase 5.99 USD (lagi jimat beli bundle daripada single purchase ya! Bagi yang ada 2 jenis blog k)

Ini lah apps tu, boleh cari dan purchase di Apps Store, only 4.99USD
Ini lah apps tu, boleh cari dan purchase di Apps Store, only 4.99USD 

Beginilah rupa published post dalam apps tu.

Ini bundle pack! You jimat banyak!

Sangat bagus, sangat senang bagi yang baru berjinak-jinak blogging mahupun otai otai blogging. 

Woot woot!! Daripada stress stress, purchase saja 4.99 USD apps, lagipun, benda yang kita hari hari guna, berbaloi bah!

Sharing is caring! Jangan stress stress ya blogger newbie macam saya! 😝😝😝

 

Comments

Popular Posts